Moram reči da je danes promocijski nabor izdelkov res zelo raznolik, hkrati pa je tudi zelo pomemben del v marketinški panogi. Saj navsezadnje lahko potencialno stranko pritegnemo prav z inovativna idejo promocijskega izdelka, tudi če mu ta izdelek preprosto podarimo. Tako sem naletela tudi v članku ki ga je napisal Kotnik, Je promocijski material lahko zelo inovativen še posebej če se okoli njega naredi zgodba.
Kotnik je v svojem članku opisoval jedilni pribor pri kateremu gre za simbol rasti. Kaj je narejen iz lesa zato je tudi hkrati 100 procentno biološko razgradljiv, prav tako pa ni za v smeti ampak za v zemljo, saj se v njemu skrivajo še drobna semena kot so:
- bazilika,
- redkvica,
- rukola,
- kislica,
- kreša.
Tako je ideja nastala da se pribor zakoplje v zemljo in ga zalije in iz žlice bi nastalo nekaj novega. Takoj tudi Kotnik začel razmišljati o temu da bi v svoji oglaševalski agenciji uporabil podobno idejo na katerem pa bi natisnil sporočilo: »Z nami raste iz majhnega veliko.« Saj namreč v njegovi marketinški agenciji pomagajo blagovnim znamkam da prerastejo povprečje saj pomaga da iz preproste ideje zraste novi posel. Saj vedno bolj poudarja da v svetu kjer vsi iščejo pozornost si zapomnimo tiste ki nam tudi nekaj pokažejo. Tako se mu je zdela ideja o priboru iz katere raste rukola popolna za dogodek kot je kakšen brunch ali sestanek kjer gosto podaš žlico. Zelo dobro se zaveda kako je rast pomemben v marketingu in da si prav tako vsak podjetnik želi rasti in da bi bila njegova blagovna znamka še toliko bolj prepoznavna. Tako bi sam svoj pribor uporabil za kakšne pakete dobrodošlice ali pa kot preprost kreativen element na konferencah.
Prav tako pa se mu zdi dobra ideja tudi kot darilo saj ta ne ostane v predalu ampak v zemlji še posebej pa ker je takšna zgodba lahko zelo trajnostna in naravna.
Tako Kotnik pri takšni ideji s takšnim promocijskim izdelkom ponuja pomoč pri ustvarjanju zgodbe.